Transparència
L’Associació vol ser transparent amb els seus associats, i no ocultar cap informació o dada que puga ser del seu interés, d’ací la importància que l’associat puga accedir a la informació per a efectuar un control i valoració de la gestió de la Junta Directiva, de l’Associació i de la Comunitat Educativa en el seu conjunt.
Publicitat de la informació
La informació rellevant es proporciona de manera periòdica i automàtica, per mitjans accessibles i de forma ordenada (correu electrònic, pàgina web, Telegram, etc.). En cas d’afectar dades especialment protegides, es publicarà la informació prèvia dissociació d’aquestes, de manera que no es vulnere ni la Llei de Protecció de Dades de Caràcter Personal, ni qualsevol altra regulació vigent en cada moment.
Documents públics
- Estatuts vigents de l’AMPA.
- Reglament Intern de la Junta Directiva.
- Actes de les Assemblees ordinàries i extraordinàries.
- Actes de les reunions de la Junta Directiva.
- Composició actualitzada de la Junta Directiva amb fotografia de grup.
Comptabilitat de l’Associació
- Convenis subscrits, contractes, encàrrecs de gestió, subvencions i ajudes públiques.
- Escrits realitzats per l’Associació.
- Projectes d’activitats i les seues corresponents memòries.
- Qualsevol que es considere rellevant per a la Comunitat Educativa.
